Bra lördag!

Lugn och skön lördag efter en vecka utan energi. Jobbat två dagar och två nätter, efter halva tisdagen infann sig någon form av trötthet. Svårt att förklara men lite orkeslös och mer eller mindre huvudvärk. Blev inte ens pigg av kören som hade terminstart i tisdags. 
Så den här "lata" lördagen behövdes verkligen för återhämtning och energipåfyllning. 

Började med att göra 28 smörgåsar. För idag var det dags för aktivitet med jobbet. Trivselgruppen hade fixat paintball.
Upptäckte att jag hade handlat för lite eller kanske var jag för generös med pålägget på mackorna. Fick ställa mig och steka ägg, vilket jag egentligen hade tänkt från början men glömde bort, så det var bara att steka och sen ut på trappen för avkylning. Allt löste sig även om jag blev lite småstressad en stund.
Nio stycken krigare att anmält sig till att vara med, själv tittade jag på och skötte matsäcken. Dom krigade kontoret mot golvet och kontoret vann med 3-1.
Vi hade ju en jäkla tur med vädret iaf.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Något som har blivit mindre av under veckan är träning. Efter dagpassen blev det inte ens en promenad men i onsdags var det ju väder för en riktig långpromenad och i torsdags blev det en något kortare. Fredag blev det iaf gymmet. Efter paintballen blev det en riktig långpromenad igen, så härligt väder.
Hemma igen blev det några timmars altanhäng med grannen. Kan det ha varit årets sista? Vi avslutade det hela med en kosack innan det var dags att gå in, för när solen försvann var det inte jätteskönt att sitta i t-shirt längre.
(null)

 Nu är det dags att försöka sova några timmar för imorrn bär det av mot Stockholm och derby. Hastigt och plötsligt fick vi tag på biljetter. Så morgondagens aktiviteter får avbokas för derbyt går såklart före badhus, promenad, möte och cirkelträning. 

Kommentera här: