I valet och kvalet đŸ€”

Ska jag frĂ„ngĂ„ mina principer? 
Jag vill egentligen inte sĂ€tta fram stakar och stjĂ€rnor och byta till julgardinerna förens pĂ„ fredagen till 1:Ă  Advent. Det Ă€r precis lagom och dĂ„ Ă€r det helt okej att börja spela lite julmusik oxĂ„, enligt mig.
I Ă„r dĂ€remot sĂ„ Ă€r kĂ€nslan lite annan för att för ca 14 dagar tillbaka sĂ„ köpte jag lite nytt inför Ă„rets Advent och jul och dĂ„ fick jag AdventsfixlĂ€ngtan. 
(null)
Den hÀr fÄr vÀnta till nÀrmre jul med att fÄ en plats nÄgonstans.
(null)
Fyllas eller inte?
(null)
Hur gulligt Àr inte det hÀr?
(null)

(null)

(null)
Det hÀr ska sparas till jul.

Idag gjorde jag ytterligare lite inköp sĂ„som nya hallmattor och en ny löpare som passar till betonghjĂ€rtat. 
IgÄr tÀnde jag faktiskt den första stjÀrnan, den har ju iofs hÀngt kvar sen förra Äret dock inte tÀnd.
Men jag kĂ€nner att om jag överhuvudtaget ska hinna till nĂ€sta helg sĂ„ mĂ„ste jag nog faktiskt tjuvstarta lite imorgon redan annars hinner det troligen inte bli fĂ€rdigt alls innan 1:a ljuset ska tĂ€ndas.
Julmusik blir det iaf inte innan tidigast nĂ€sta helg eller det blir det ju iofs, fast live.  I helgen vĂ€ntas det julmarknad och dĂ„ kan man ju inte komma undan musiken.

Lite mycket nu eller lite mer Ă€n vanligt kan man kanske sĂ€ga. 

 

1 Lilla i:

skriven

Fin ljusstake! Det hade nog varit fint med enkel grön mossa i den, men den var ju fin som den Àr ocksÄ :) Jag har tjuvstartat idag! Lite tidigt men Àr inte hemma tors-lördag nÀsta vecka sÄ jag behöver det :O

Svar: Grön mossa funkar alltid. Köpte den för 59kr pĂ„ ÖoB.
mittenklalillaliv.blogg.se

2 Lisa:

skriven

SĂ„ mycket fint julpynt du har. Älskar verkligen luciafigurerna :)

Svar: Tack, köpte Luciafigurerna pĂ„ ÖoB för nĂ„gra veckor sedan.
mittenklalillaliv.blogg.se

Kommentera hÀr: