En aktiv helg!

Den här helgen har inte varit någon lat och slapp helg. Igår var det höghöjdsbanor i Sörsjön med jobbet. Vi var inte många men vi som var med hade kul. Flera av oss vi åka dit igen.
Rasmus i testbanan.
Amanda i spindelnätet.

Här är jag och Alva. (null)

(null)

(null)

Zip line över sjön. 375 meter åkte man.
(null)

Högsta punkten är 30 meter  (null)

Vi avslutade med att grilla lite korv.
(null)
Vi fick en kanonbra dag. Hälften åkte hem efter korvgrillningen och dom andra stannade och badade.

Idag var det nya äventyr. 
Det flyttade in två små buskillar hos oss idag.
Dom ska vara här en vecka så föräldrarna får semestra lite.
Så vi drog till Örebro och lek och buslandet.
Rasmus in action.
Det klart att två meter Rasmus ska åla sig upp i banorna.
(null)

Amanda leker reparatör.
Vi avslutade besöket med mjukglass.
Man blev trött av all lek men när man inte får sova så drar man helt enkelt ner hatten och blundar iaf.
Som om inte det räckte......... Näe en halv mil löpning klarade jag av oxå. Killarna cyklade med mig. 
Hemma och så nöjda!
Får se vad vi ska hitta på imorgon. Tror att badstranden står på önskelistan.  
Ikväll var det två nöjda killar som somnade bara dom la sig.
Själv har jag duschen kvar innan jag ska krypa ner i sängen. Så det är bäst att ta tag i det. Jag glömde ju att fråga när dom brukar vakna. Enligt dom själva så är det klockan 6 och det är nog inte helt omöjligt. 


Kommentera här: