Plötsligt händer det........

..........att man möter folk där man brukar vara själv. 
Slängde ihop en bulldeg, det är ju ändå Kanelbullensdag idag, och tänkte att när den jäser så tar jag en promenad i solskenet.
(null)

Eftersom jag precis gått ur sängen så hade jag mysbrallorna på mig, dom fulaste jag äger men oxå dom skönaste. Tänkte att jag brukar ju iaf inte möta på något annat än hjortar så jag tog på mig skor och jacka och gick ut. 
Nu hör det till saken att först kom det en hel armé med bilar, typ 12-15 stycken. Alla höll sig kvar på vägen så det var nog ingen fara. 
Sen möter jag en äldre kvinna med stavar och det var nog tur hon hade dom att hålla sig i för hon glodde rätt bra hon.
Som om inte det räckte, nejdå ytterligare tre damer var ute på promenad men dom brydde sig nog inte för dom pratade på och såg så glada ut.
Men den som brydde sig mest var nog iaf jag själv! Aldrig mer går jag ut i dom brallorna för även på skogen kan man möta på folk.
(null)
Inomhus där passar dom.

Nu är bullarna i ugnen och mysbrallorna ska bytas mot jeans. 
Lunchdate med sonen står på agendan men först ska vi leverera bullar.

Lägger till några bilder från en promenad tidigare i veckan, bara för att hösten är så fin.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Önskar er alla en härlig kanelbullefredag!

Kommentera här: