Bra start på veckan

Idag var det lite extra trögt att ta sig ur sängen. Då är det ju bra att man bokat in ett pass på gymmet med andra så man inte bara struntar i det och ligger kvar.
Väl på plats så kändes det iaf bra. Bästa starten på både dagen och veckan.
(null)
 
Sen har jag hunnit handla, äta, tvättat en maskin med träningskläder, fixat mat, planerat nästan hela veckans mat och promenerat. 
Ja gratängen hällde jag ju bara i från påsen till formen men kycklingen har jag iaf fixat till.
Jodå det fylldes på.
(null)

Steg för steg i utmaningen jag hoppade på under oktober. Minst 25 min om dagen.
(null)
 
Eldat och diskat har jag oxå gjort och nu ligger jag här 
(null)

Så skönt men det blir inte långvarigt för jag har en grej kvar att göra innan det är dags att bege sig till jobbet och jobbnatt.

Vad?? 
Jo idag är det ju en sån där hittepådag men den är ju helt klart värd att firas.
Om ni inte vet vilket ätbart som firas just idag så kanske bilden kan få er att förstå 🤔🙂
(null)
Fattas ett par saker, dom som ska vara i botten. 

Nu är det bäst att sätta fart.

Måste bara lägga till en bild som jag hittade på Facebook.
(null)
Det är bara det att hos mig fylls det ju på hela tiden. 😂😂😂 Det är ju ändå tur att jag tränar och rör på mig så mycket som jag gör. 🏃🏼‍♀️🏊🏻‍♀️👊🏻🏋️‍♀️
1 FSHD Daniel:

skriven

Verkar som en bra start på veckan tycker jag. Fina bilder med! :)

Svar: Tack!
mittenklalillaliv.blogg.se

Kommentera här: