Liiite shopping

Eller kanske inte lite men shopping iaf. 
Hängde med Sandra till Marieberg som sällskap då hon skulle fixa naglarna. Det skulle ta ca en timme. Jag skulle ha ett par grejor så passar på att fixa dom under tiden.
Börjar med att slinka in på skopunkten, nej jag behöver inga skor alls men titta kan man ju alltid göra och förresten så kastade jag ett par precis innan vi åkte. 
Höstskor fanns det gott om och i en massa härliga färger oxå.
Jag fastnade för en modell som jag prövade och tyckte om. Vad gör jag nu då? Jo jag tar och köper tre par. Så då får jag ju ett par "gratis" men tre par skor för 398 kr är ju asbra.

Marinblå, neutrala och bra på så vis.
Lite mer vågat med röda.
Mest otippat var dom gula. Men dom lyser upp lite i höstmörkret. När nu hösten kommer på besök, hoppas det dröjer ett bra tag.

Sen fortsatte jag till H&M. Hittade ett par toppar och när jag är på  väg till kassan så springer jag på en väska i samma gula som skorna jag köpte. Så den fick oxå följa med hem. Så även en scarf som gick i grå, gul och vit. Har ju faktiskt ingen som går i gult. Fast nu har jag ju det.
Redo för att lysa upp när hösten kommer.
När naglarna var klara åkte vi till Rusta och köpte nya gardiner, filtar, kuddar mm till vardagsrum. Så imorrn ska det putsas fönster och fixas med nya gardiner. 
Men först några timmar timmars sömn. 

Go’natt!

Kommentera här: